Direktlänk till inlägg 15 maj 2017

Bak

Av helena Strandberg - 15 maj 2017 19:05

Idag har jag nästan bara varit hemma. Va iväg och köpte en grej av en tjej på fb till bebisarna. När jag kom hem så kom jag på är vi inte hade något bröd kvar. Då började jag baka bröd. Jag tycker om att baka. Under tiden blev jag sugen att göra kanelbullar. Mums :) ;) två limpor och två plåtar kanelbullar. Mina fötter och rygg värker så nu ska jag ligga i soffan hela kvällen. Marcus jobbar kväll och tjejerna är hos sin pappa.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena Strandberg - 21 maj 2017 07:58

Nu börjar jag ordentligt samla vätska i kroppen. Va ute en timme igår. Redan då hade jag fått märken på armen och fötterna. ;( Nu vågar jag inte ha förlovningsringen på mig. Så den hänger runt halsen. Jag vet att jag skulle samla vätska men inte i...

Av helena Strandberg - 19 maj 2017 18:16

Gud vad skönt väder det har varit idag. 27 grader i solen. ;) innan Marcus åkte till jobbet fixade vi lite på balkongen. Åkte och köpte lite blommor. ;) rosa pelargoner. Sen har pappa varit här på kaffe. Jätte trevligt. Eftersom jag inte har så myck...

Av helena Strandberg - 19 maj 2017 09:29

Nu va det några dagar jag skrev. Om man vill titta närmare på vad Marcus gör. Så kan man gå in på fb och Instagram. Han heter mw-lures. Han är så proffsig. Det är riktigt hantverk han gör. Han gör drag, vinöppnare, kappsylöppnare m.m. I onsdags hmm...

Av helena Strandberg - 16 maj 2017 12:34


Måste bara visa vad Marcus gör på fritiden. Han är så otrolig proffsig. Är så stolt över han. ...

Av helena Strandberg - 16 maj 2017 12:11


Sitter på balkongen och myser med Marcus och Harley. Det är skönt i solen blåser lite lätt. Marcus sitter och jobbar med sina drag innan han ska till jobbet. Saknar lite blommor på balkongen. Men det har varit så kallt nu i vår. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards