Alla inlägg den 19 maj 2017

Av helena Strandberg - 19 maj 2017 18:16

Gud vad skönt väder det har varit idag. 27 grader i solen. ;) innan Marcus åkte till jobbet fixade vi lite på balkongen. Åkte och köpte lite blommor. ;) rosa pelargoner. Sen har pappa varit här på kaffe. Jätte trevligt. Eftersom jag inte har så mycket kläder nu för tiden. Åkte jag iväg till en tjej som sålde gravid kläder. Super bra. Lite jobbigt att prova när man är varm och svettig. Blev en hel påse för 240 kr. Jätte billigt. På vägen hem åkte jag förbi centrum. Skulle kolla på ett halsband. Men hittade shorts. Just nu ligger jag i soffan med onda fötter. Om 30 min kommer mat leveransen. Super
Kan varmt rekommendera hemkörning när man storhandlar. Marcus slutar 19.00 ikväll så han är snart hemma. :) Ha en bra kväll

Av helena Strandberg - 19 maj 2017 09:29

Nu va det några dagar jag skrev. Om man vill titta närmare på vad Marcus gör. Så kan man gå in på fb och Instagram. Han heter mw-lures. Han är så proffsig. Det är riktigt hantverk han gör. Han gör drag, vinöppnare, kappsylöppnare m.m I onsdags hmm vad hände då? Gick in i vecka 22. Den kraftiga illamåendet kom tillbaka. ,( tror inte jag gjorde så mycket den dagen utan vilade. Marcus jobbar kväll den här vecken och tjejerna är hos sin pappa. Men träffar dom lite ändå.
Igår tog jag lungt på förmiddagen. Sen hämtade jag Alicia i skolan. Hon brukar åka buss. Men råkade glömma lappen hemma hos sin pappa. Hon rider på torsdagar. Hon är jätte duktig på ridningen. Äntligen kom värmen. Alicia red på bana. Igår hade Alicia med sig en kompis till stallet det gick jätte bra.
Efter ridningen lämnade jag Alicia hos sin pappa och hennes kompis hemma sig. Sen åkte jag vidare till gravid sim. Hur skönt som helst. Tyvärr är det bara två gånger kvar. Gud vad trött och hungrig jag va efter. Åkte förbi mc och köpte en wraps. Får inte glömma att Harley våran katt fyllde 2 år. Idag fredag ska jag titta på ett par gravid byxor. Behöver kläder. Ha ha växer så mycket just nu. Blir mycket tid i solen. Hurra hurra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards