Alla inlägg den 5 maj 2017

Av helena Strandberg - 5 maj 2017 17:23

Nu sitter jag och Marcus på vårat favorit ställe. Vi har date idag. ;) det är så underbart. Idag är det verkligen varmt. Sitter i linne och har dragit upp byxorna. Man känner värmen i ansiktet. Vi njuter och mår så bra. Jag dricker päron cider. Vi tog med oss en engångsgrill. Grillade kött och potatis gratäng. Det va så gott.

Av helena Strandberg - 5 maj 2017 07:16

Igår blev det inget inlägg. Det va mycket igår sen va jag så trött. Klockan tio hade jag tid hos bm. Allt gick bra. Vi är 5 stycken i min kommun som ska få tvillingar i september. Det är ovanligt. Dom ska ordna tvillingklubb ska bli spännande. Hoppas det är någon man tycker om. Det tror jag inte är några problem. På söndag går min sjukskrivning ut så jag va tvungen att få en läkartid igår. Han va nästa 30 min sen. Nu sjukskrev han mig till mitten av juni. Skönt att om 18 veckor är tjejerna här. Ska bli underbart. Dom sprattlar och sparkar mycket. Nu är jag i vecka 20.;) Jag och mamma ska sy ett baby nest. Dom kostar så mycket. Jag vet att hon kan.
Jag är så otroligt glad över mitt liv. Älskar Marcus så mycket. Ser framemot ett långt och lyckligt liv med han. Just nu ligger jag kvar i sängen. Ska väl upp snart. Måste förbi jobbet och lämna papper.
Ha en solig och bra dag. Trevlig helg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards