Alla inlägg den 2 maj 2017

Av helena Strandberg - 2 maj 2017 19:29

Gud vad glad jag blir över värmen som maj Månad har börjat med. Jag som många andra har väntat och längtat. Idag har jag gjort lite saker hemma. Fast att jag har ont. ( man vill hjälpa till) Tindra va kvar hos oss i dag eftersom hennes pappa jobbade. Det va så mysigt att ha henne här. Hon har varit jätte trött och hängig idag. Har fortfarande inte börjat äta och dricka ordentligt. Just nu ligger jag i soffan med Harley. Marcus jobbar med dragen. Imorgon är en stor och viktig dag. Vi ska in på ultraljud och titta till på tvillingarna. Ja vi ska kolla kön. Hi hi hi ska bli så spännande. Dom börjar röra sig mer och mer nu. Om max 18 veckor är tvillingarna här. Jag fattar fortfarande inte att jag ska bli 4 barns mamma. (Ibland förstår jag ) det ska bli och är redan en häftig resa. Jag tvivlar inte på mig eller Marcus. Börjar redan nu samla på mig vätska. Blir mer mot slutet. På senare tid så får jag inte under fötterna. Det är nytt. Min sjulskrivning går ut på söndag måste få tag på min läkare. Tyvärr kan jag inte gå tillbaka för att jag inte mår bättre. Och är fortfarande trött m.m

Ha en bra kväll. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards