Alla inlägg den 15 maj 2017

Bak

Av helena Strandberg - 15 maj 2017 19:05

Idag har jag nästan bara varit hemma. Va iväg och köpte en grej av en tjej på fb till bebisarna. När jag kom hem så kom jag på är vi inte hade något bröd kvar. Då började jag baka bröd. Jag tycker om att baka. Under tiden blev jag sugen att göra kanelbullar. Mums :) ;) två limpor och två plåtar kanelbullar. Mina fötter och rygg värker så nu ska jag ligga i soffan hela kvällen. Marcus jobbar kväll och tjejerna är hos sin pappa.


Av helena Strandberg - 15 maj 2017 08:28

Stackars Marcus han har svårt att sova när jag snarkar. Vilket har blivit mer ju större jag blir. Jag själv tycker att jag sover dåligt. Man har ont svårt att vända på sig. Försöker fixa med kuddar m.m men det är inte lätt. Den här veckan får jag nog ta Tindras säng.

Jag har nog aldrig älskat någon så mycket som jag älskar Marcus. Han är fantastisk. Hela tiden överträffar han mig med nya saker. Han fixar naglar, klipper håret, lagar mat , färgar håret på mig. Han är en fantastisk bonus pappa till tjejerna. Han finns 200 % för oss alla. Han kommer bli en underbar pappa till våra tvillingtjejer. Han hinner även sitta med sina drag. Som han arbetar med på fritiden. Han sliter så mycket för att allt ska funka. Marcus är mitt livs kärlek, mannen i mitt liv. Han är på riktigt min bästa vän. Varje dag blir jag mer och mer kär i han. Fjärilarna i magen ökar.

Jag skulle vilja jobba och träna för att göra
rätt. Tyvärr kan jag inte göra det. Ryggen och fötterna gör så ont nu förtiden. Hoppas jag är piggare i veckan och gör mer inlägg. Ha en bra måndag.
Rosor jag fick av Marcus i fredags.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards